emma

13. oktober 2012

white favorites

Jeg har før lavet tre indlæg med mine farvede favoritter, som kan findes lige her. Forresten har jeg nu fået et søgefelt her på bloggen, så hvis I søger efter noget, så er den altså ret smart. 

Eurowoman og Rum er altså umulig ikke at købe, når de står der på hylden og begge kan købes for kun et blads pris. Små gamle biler har jeg lidt en svaghed for. Især når de er hvide eller sorte, er det svært at gå forbi dem. Den ene halskæde med de hvide små perler har jeg selv kreeret af perler købt på et marked i Paris. Den anden halskæde er fra min mormor. Selvom den ikke bruges så meget, hænger den fint til pynt sammen med mine andre smykker og minder mig om min mormor. 
Eight Hour Cream fra Elizabeth Arden er og bliver en favorit. Den kan bruges til så meget, og så har den en ret kraftig og karakteristisk duft, som jeg egentlig ret godt kan lide. Ringen er fra Paris og er også købt på et marked. Den er lille, fin og diskret. 
Har I nogle hvide favoritter?

10 kommentarer:

  1. Helt vild lækker 'collage'. Hvidt og enkelt!

    /VICTORIAS

    SvarSlet
  2. that ring is quite cute! ☺

    SvarSlet
  3. Min yndlings hvide ting? Et lærred. Med er lærred kan man gøre alt. Man kan fortælle om nogle italienske elskende eller lukke sin vrede ud. Fantastisk... Noget mere ligetil er nok mit krus fra Tiger. Der er den sødeste lille skitserede mand på, som jeg har døbt "Charles." Jeg kan ikke leve uden ham...

    http://madebymoustache.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, et lærred. Det må også være en af mine ynglings hvide ting!

      Slet
  4. Hej sød blog. Er også selv overvejet det med favoritter efter farve, så god ide!;)
    Følger dig nu med Bloglovin', måske du også vil følge mig. - Livilovelife.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hvor har du bare en dejlig blog! TAK for dén! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Det er jeg glad for at høre.

      Slet