emma

emma

6. oktober 2012

"where do broken hearts go?"

Tiden bliver brugt på lektier, afleveringer, SRP-forberedelser og kørekorttimer. Jeg har ikke rigtig tid til andet lige nu. Bloggen står derfor lidt stille, og billeder bliver der desværre heller ikke taget så mange af. Om en uge er det efterårsferie, og jeg glæder mig så meget. Hele dagen i morgen skal bruges på førstehjælpskursus på 7 timer. Det er egentlig ikke lige det, jeg havde mest lyst til at bruge en søndag på.
Desuden har jeg faktisk nogle ret rare køb med hjem fra København. Er det noget I vil se? Det er i hvert fald noget, jeg har ønske længe, så jeg er meget tilfreds.

14 kommentarer:

  1. Jeg vil rigtig gerne se dine køb fra KBH! :-)

    SvarSlet
  2. Det første billede er så fint! Vaskeægte efterårsstemning :)

    SvarSlet
  3. Hvilket redigerings program bruger du? :-)Dine billeder er nemlig så flotte og stemningsfulde!

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jeg bruger både Gimp og Photoshop Elements :)

      Slet
  4. Det glæder jeg mig til at se!
    Knus
    ceciliebroustbo.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Åh jeg elsker din blog :)

    kig forbi min blog, hvis du har lyst iwithda.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg virkelig glad for!

      Slet
  6. Årh, de billeder! Jeg får lyst til at spise et saftigt hjemmedyrket æble fra havet, i et regnfuldt koldt efterårsvejr! Mums...

    /VICTORIAS
    www.victorias.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Victoria! Æbler fra haven er noget af det bedste ved efteråret :)

      Slet