emma

12. oktober 2012

"there's no such thing as bad weather, only unsuitable clothing."

Med hjem fra København kom dette utroligt rare og bløde og smukke tørklæde fra Acne. Jeg har længe gået og sukket over det, så da jeg så det i Illum, var øjeblikket kommet, hvor det skulle hjem og bo hos mig. Kan I lide det?

Forresten har jeg fået ferie i dag, hvilket betyder at resten af ugen skal bruges på afslapning. Jeg har ingen planer for ferien, så jeg regner med at have tid til at få taget en masse billeder. Åh, hvor er det dog rart med ferie.

8 kommentarer:

  1. virkelig smukt! hvad kom du af med? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! 800 kr. måtte jeg af med :)

      Slet
  2. ja, det vil jeg også gerne vide? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Læs kommentaren ovenover :)

      Slet
  3. Jeg er bare HELT vild med det, og har endda gået så langt til at gå ind og røre ved det i butikken ;-)
    Måtte også meget gerne være mit denne vinter!

    xx

    SvarSlet
    Svar
    1. Er helt enig :)
      Haha, det er jo også bare så blødt!

      Slet