emma

19. oktober 2012

“autumn seemed to arrive suddenly that year. the morning of the first september was crisp and golden as an apple..”

Feriedagene bliver brugt i selskab med en forkølelse og med fjernsynet tændt og med film sat på. Ved siden af står en brandvarm kop te, og nybagte muffins bager i ovnen. (Min søster havde bagt dem, og da jeg så dem på facebook, kunne jeg ikke lade være med at bage dem. Opskriften er at finde lige her.). Imens bladene bliver brune, røde og orange, varmer jeg mig under tæpper og med store sokker på. Dagene bliver kortere, og snart er det mørkt og vinter igen. Men inden da, nyder jeg efterårets sidste farver og varme. Efteråret er og bliver min ynglings årstid. 

14 kommentarer:

  1. Jeg vil meget gerne anbefale in venindes blog hvis du elsker at tage billeder, hun er en fantastisk inspiration. Tak et kig forbi, du vil ikke fortryde: http://www.lindapochinda.blogspot.dk

    - Min blog kommer snart op at køre; http://imgonnafuckinglivetwice.blogspot.dk/ :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vil tage et kig forbi begge blogs :)

      Slet
  2. Er helt vild med dine billeder på bloggen. Så hyggelige, fine og stemningsfulde. Vil lige høre, hvilket redigeringsprogram du bruger? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind gange tak!
      Jeg bruger Gimp og Photoshop Elements :)

      Slet
  3. Wow nogle smukke billeder!

    SvarSlet
  4. Hvor er citatet i indlæggets titel fra? Tror vist jeg har læst det et eller andet sted i en bog..
    og god bedring!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er fra Harry Potter og Dødsregalierne :)
      Og tak!

      Slet
  5. hvor er de smukke! jeg er vild med farverne i de første billeder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Sarah!
      Det er også mine favoritter blandt disse billeder :)

      Slet
  6. Hold da op, hvor ser det godt ud! Og sindsygt gode billeder<3

    SvarSlet
  7. Det er nogle helt vildt smukke billeder!
    Hvilket kamera bruger du? :-)

    www.leilakrak.blogspot.com

    SvarSlet