emma

24. september 2012

the very first piece of fall

Det her indlæg skulle egentlig have været udgivet for tre dage siden, da jeg sad i København på studietur. Jeg har nok ikke fået trykket på 'udgiv-knappen', så det kommer først nu. Og herunder er den oprindelige tekst at finde:  

Hvis alt går som smurt, så sidder jeg lige nu i København og spiser frokost sammen med min klasse. Vi er nemlig taget på studietur til København. Selvom byen kun ligger 45 minutters kørsel væk, så blev det altså København, der skulle udforskes. Og udforskes, ja, så er det desværre ikke selve byen og alle seværdighederne (men jeg har jo også snart besøgt byen tusind gange før), men derimod er det alle de bioteknologiske seværdigheder. For eksempel skal vi lave medicin. Jeg håber dog, at der skulle være lidt tid til at shoppe.  

24 kommentarer:

  1. Det er virkelig nogle smukke billeder!

    SvarSlet
  2. wow, your photos are so incredibly beautiful i love every single one of them! :)
    the second one is my favourite! ♥

    SvarSlet
  3. Er helt vild med dine billeder!!!
    vil lige høre, hvad bruger du for et program, for at få billederne i den farve?
    Knus!

    http://m4lenehansen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for!
      Jeg bruger Gimp, hvori jeg ændrer på kurverne. :)

      Slet
  4. hold nu op du har gjort det igen!
    Wow de billeder!!!!

    SvarSlet
  5. ej hvor er det bare nogle fine billeder! :-)

    SvarSlet
  6. vild med stemningen! du har talent.

    SvarSlet
  7. Håbløst forelsket i hvert billede - du er dygtig!

    SvarSlet
  8. Virkelig smukt, du er super dygtig!

    SvarSlet
  9. oh dear, these photos are great!
    i really love your blog-design, your photos,
    your description of yourself!
    i'd love if u would visit my blog too.
    xx

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much! I really appreciate your comment!

      Slet
  10. Wauw, virkelig smukke billeder!

    SvarSlet
  11. Det her er fucking det flotteste! Jeg er så imponeret!

    SvarSlet