emma

13. september 2012

mon anniversaire

Som nævnt i forrige indlæg havde jeg fødselsdag i går. Jeg fyldte endelig atten år. På trods af skoledag, lektier og teori til kørekort om aftenen, så havde jeg en dejlig dag med dejlige gaver. De fleste indeholdte penge, men der var én af gaverne, som jeg viser lige så snart, jeg har modtaget den. Den har jeg nemlig ønsket mig i snart en evighed og noget, jeg er utroligt glad for at få. Egentlig hader jeg selv de her 'cliffhangers', men den her kræver et indlæg helt for sig selv.

10 kommentarer:

  1. Tilykke med de 18! Jeg glæder mig til at se hvad du har fået :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! - glæder mig til at vise det!

      Slet
  2. Tillykke! :D
    Glæder mig til at se hvad du modtager!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! - og jeg glæder mig til at modtage det! :)

      Slet
  3. Stor tillykke med de 18 år! Og så vil jeg lige benytte lejligheden for at rose dine charmerende billeder. Jeg ved ikke om det er redigeringen, kompositionen, eller bare talent, men du kan virkelig få de mest simple, hverdagsagtige ting til at se fantastiske ud. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, mange gange tak! Det er jeg virkelig glad for, at du synes :)

      Slet