emma

emma

23. september 2012

something about me vol.2

Jeg hedder Emma, og mit mellemnavn er Emilie (men det ved I jo allerede). 

Jeg er for øjeblikket i gang med at tage mit kørekort.

Jeg er god til at lytte.

Jeg kan ikke lide den SRP-opgave, der snart skal påbegyndes. 

Jeg er dårlig til at komme til tiden. 
Jeg kan lide at læse og gør det så tit som muligt.  

Jeg synger kun, når jeg er alene.

Jeg elsker min familie.

Jeg ønsker mig det her Acne halstørklæde.

Jeg kan lide at lave mad og elsker at spise mad.
Jeg er afhængig af modemagasiner.

Jeg har på mig en stor dejlig sort strik. 

Jeg drikker ofte te, især citronte.

Jeg hører mest the xx, bon iver, the black keys, digitalism og justice.

Jeg er bange for edderkopper. Der findes ikke noget dyr, der er mere skræmmende. 
Jeg er rigtig dårlig til at poste billeder af mig selv her på bloggen, så et indlæg kun med billeder af mig er ret grænseoverskridende. 

Jeg er opvokset i en familie bestående af forældre, en lillebror og en storesøster. Min bror er 15 ½ år, og min søster er 27, snart 28 år. 

Jeg har lyst til at besøge en hel masse lande og tage en masse billeder.

Jeg kan rigtig godt lide tanken om, at der er mindre end et år til, at jeg endelig får min studenterhue på. 
Jeg har før lavet et indlæg med disse sætninger lige her.

15 kommentarer:

  1. Hvilke gymnasie går du på? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg går på Sorø Akademi :)

      Slet
  2. hvor er det bare et fint indlæg!
    er glad for at se nogle ordentlige billeder af dig, det er lidt sjældent, hihi :)
    knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja, det sker desværre ikke så tit :)

      Slet
  3. you are soooo beautiful!!!
    I found your blog from tumblr (yeah, tumblr addiction for win) and now I have to follow you :D
    really loving your blog.

    www.leclaudia.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much! I'm glad that you like my blog :)

      Slet
  4. Hvor hyggeligt! Du har sådan et fint og skrøbeligt udtryk :)

    SvarSlet
  5. Rigtig fint indlæg!
    Ville være skønt hvis du ville tjekke vores ny opstartede blog ud: http://drunkenshopaholics.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. du er så yndig. du minder mig sådan om mia wasikowska, i hvert fald når du smiler, og hun er én af mine yndlingsskuespillere. :) jeg har selv tænkt over, om jeg skulle lave et indlæg ligesom det her.. der er bare nogle barriere hos mig, der standser det. det er virkelig hyggeligt ellers!

    SvarSlet
  7. barrierer*, øv, jeg hader at lave stavefejl ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, mange tak! Er aldrig før blevet sammenlignet med Mia, men hun er jo så smuk, så det er helt okay. :)
      Jeg havde også lidt svært ved at skulle udgive så mange billeder af mig selv. Men egentlig har jeg det fint nok med det nu :)
      Haha, kender godt det med stavefejl!

      Slet