emma

9. september 2012

goodbye weekend

Der er nu gået ti dage uden aktivitet herinde. Jeg har haft enormt travlt og dagene er fløjet af sted. Desuden får jeg lige så travlt det næste stykke tid, men jeg vil prøve at få klemt et par billeder ind i ny og næ. Desværre har inspirationen heller ikke været med mig på det seneste.
Fredagen blev brugt på to søde veninder, førfest hjemme hos mig og derefter en akademifest. Min weekend har desuden stået i familiens tegn. I lørdags havde min familie og jeg loppemarked i haven, hvor vi fik tjent nogle dejlige penge. Lørdag aften blev brugt på at fejre min fødselsdag med dejlig mad. Jeg fylder nemlig endelig atten på onsdag. Derfor fik jeg en lille før-fødselsdagsgave af min søster og hendes kæreste. De havde nemlig købt Vogue med hjem fra deres rejse til New York. Det er utroligt tungt og tykt. Det er september-udgaven deraf størrelsen. Jeg glæder mig allerede til at læse i det. Hvad har I brugt jeres weekend på?

5 kommentarer: