emma

emma

8. august 2012

travelling

Der er nu gået 16 dage siden, at der sidst var aktivitet på bloggen. De 10 af dagene har jeg været væk fra Danmark. Min familie og jeg rejste et par timers flyvetur væk fra Danmark mod varmere solstrøg og sommer nærmere bestemt Paris og dernæst Sydfrankrig. Derfor har bloggen været ferielukket. Beklager den manglende information omkring det, men det er lidt for risikabelt at skrive, at man tager på ferie. Man ved jo aldrig, hvem der læser med. Jeg har også benyttet ferielukningen af bloggen til at tage en lille pause fra bloggen. Nu har jeg vendt snuden mod kolde Danmark igen med en masse oplevelser at fortælle og en hel masse billeder at vise. Jeg håber I stadig er med derude bag alle skærmene, og jeg håber I har haft det lige så skønt som jeg, hvis ikke bedre. 

6 kommentarer:

  1. Super flotte billeder! Forsat god ferie :)

    /Victoria
    www.victoriakraft.dk

    SvarSlet
  2. jeg har i hvert fald ventet - og forhåbningsfuldt klikket herind et par gange - så jeg er glad for, du er tilbage! håber, du har haft nogle dejlige dage i vidunderlige paris. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, det er jeg glad for at høre! Jeg har haft nogle helt fortryllende dage i Paris :)

      Slet
  3. Hej Emma, jeg har meldt dig til Liebster blog awards på min blog :-)

    sweetdreams-caroline.blogspot.com
    /Caroline

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - kigger lige lidt nærmere på den :)

      Slet