emma

emma

30. august 2012

thursday

Lige i øjeblikket er jeg desværre blevet ramt af sygdom, så min torsdag er blevet tilbragt hjemme i min seng under min dyne i selskab med Sex and The City. Egentlig har jeg slet ikke tid til at være syg, da jeg er startet i 3.g, og fordi der sker så meget i øjeblikket. Min september måned er propfyldt med fødselsdagsfester inklusiv min egen, hvor jeg fylder atten. Desuden skal jeg starte på kørekort i næste uge, og så er der jo den længe ventede introfest næste fredag på mit gymnasiet. Så jeg har slet ikke tid til at være syg.
Billederne tog jeg i weekenden med mit fantastiske nye objektiv. Vi er allerede de bedste venner.

16 kommentarer:

  1. Hvad race er din kat, Emma? Den ser så fin ud! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hm, det ved jeg faktisk ikke. Jeg tror, hun er en blanding af flere. :)

      Slet
  2. Sikke nogle fine billedder :)

    Hvis du har lyst skal du være velkommen til og kigge forbi min blog: http://www.karina-blog.dk/

    SvarSlet
  3. Man kan med det samme se, at du har brugt dit nye objektiv - det er som om billederne får et helt nyt liv. Ærgeligt, at du er blevet sy - god bedring! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret - de bliver meget mere levende på en eller anden måde. Og tak!

      Slet
  4. Wow det er altså nogle virkelig flotte billeder. Du har et godt øje og god bedring. :)

    SvarSlet
  5. Dine billeder er fantastiske! God bedring!

    SvarSlet
  6. Wow, tredje billede er helt fantastisk godt! Du har en meget fotogen kat.

    SvarSlet
  7. lækre billeder! jeg elsker at være udenfor, lige inden det begynder at regne. den spænding, der er i luften og alle duftene, der siver ud af asfalt og jord og træer og blomster. det er i særdeleshed noget helt specielt. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Sarah!
      Jeg har det på helt samme måde - det er helt specielt. :)

      Slet