emma

17. august 2012

rings from somewhere in paris

I blandt de ting, der kom med hjem fra turen til Paris, var disse seks ringe. Den store grønne ring er købt på et marked i den sydlige del af Paris, og den røde ring er købt i Sydfrankrig i en lille hyggelig butik fyldt op til randen af mange mærkelige og ikke mindst fine ting. De sidste fire ringe er købt på et kæmpe marked fyldt med souvenirs i det nordlige Paris. Men hvis man bevæger sig langt nok ind i alt mylderet med turister, gadesælgere og souvenirs kan man finde det fineste marked fyldt med antikviteter, og derinde lå en hel masse ringe til næsten ingen penge, og deriblandt lå disse fire. Jeg er allerede enormt glad for alle ringene og har allerede brugt dem flittigt. Forresten er de her billeder taget med mit nye objektiv, og jeg kan allerede se en kæmpe forskel!

7 kommentarer:

  1. Hvor er de alle sammen så fine! Jeg kan godt lide den store ring på nederste billed :)

    fadedwhitetoblack.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hold da op nogle fund, virkelig flotte ringe! :-)

    SvarSlet
  3. Det er lige sådan nogle ringe jeg har ledt efter!
    Desværre med mindre held end dig, må jeg indrømme.. :)

    SvarSlet
  4. this is so beautiful! i love the green one :)

    SvarSlet
  5. Hvor er de fine! Jeg har også selv det objektiv du viser i indlæget nedenfor, og det er rigtig godt!

    SvarSlet