emma

emma

10. august 2012

paris part une

Noget af det, jeg finder mest attraktivt ved Paris, er alle de smukke, gamle bygninger. Min familie og jeg var så heldige at bo ret centralt på det første hotel, vi boede på. (Efter en lille uges tid i sydens sol nærmere bestemt Sydfrankrig tog vi tilbage til Paris og nød det sidste af byens charme inden, at vi rejste hjem igen.) Da vi kom tilbage til Paris, boede vi desværre i udkanten af byen, så bygningerne var desværre ikke lige så pæne som længere inde.
Har I det på samme måde mht. de pæne gamle bygninger? 

One of the things I find most attractive about Paris is all the lovely old buildings around the city. I was lucky to stay at a hotel nearly in the middle of the city surrounded by all the beautiful buildings. How do you feel about these buildings?

12 kommentarer:

  1. Åh, kanon flotte billeder! Jeg kan godt huske de charmerende bygninger da jeg selv var i Paris og dine billeder fanger dem meget godt! :)

    SvarSlet
  2. Wow, har ingen ord for disse billeder

    SvarSlet
  3. Åååh, Paris har sørme sin charme og ér en noget så smuk by! Bygningerne fanger også mig hver gang jeg er der, og kan stirre på deres mange finurlige detaljer i lang tid! De er virkelig unikke, ja det er!

    beinginmyplace.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. De er nemlig helt utroligt smukke!

      Slet
  4. 100p! Bygningerne er noget af det flotteste ved Paris. Jeg har desværre aldrig selv været der, men jeg kan fortælle, at jeg virkelig gerne vil! Den gamle stemning i byen, det alligevel så moderne, og så det stressende, men stadig hurtige liv. Elsker det hele!

    SvarSlet
  5. Fiiine bilder! Paris ser ut som en utrolig fin by :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Det er den helt bestemt også :)

      Slet
  6. I'm from germany and i relly looooover your blog ! nice photos, but if you want to say: paris part one in french, you have to say: paris - parie un !

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you!
      Well, I wanted to make it both english and french, but thanks anyway! :)

      Slet