emma

18. august 2012

château de versailles part une

En af de ting jeg så mest frem til ved igen at komme til Paris, var at besøge det kæmpe store og utroligt smukke slot, Versailles slottet. Det er kæmpe kæmpe stort, og det samme var køen til at komme ind i slottet. Men trods den lange kø, stillede min familie og jeg os i kø og stod der i ca. 1 ½ time, tror jeg. Det var helt sikkert køen og ventetiden værd, selvom det vrimlede med turister alle vegne og i særdeleshed japanere og kinesere. Hvis I skal til Paris eller omegn en gang, så smut en tur forbi slottet. Jeg kan varmt anbefale det.

4 kommentarer:

  1. Flotte bygninger og du har fanget dem godt på disse fantastiske billeder! De er virkelig gode ;)

    fadedwhitetoblack.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg elsker Versailles. Jeg har selv været der én gang, men jeg vil så gerne opleve det igen. Det er så stort, prægtigt og fint. Og historien bag det er mindst lige så spændende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har fuldstændig ret - historien er så utrolig spændende!

      Slet