emma

emma

27. august 2012

chanel, mon amour

Jeg har jo en lille (stor) svaghed for Chanel, og da jeg så disse fine flakoner fra chanel med tilhørende æske i Paris, var jeg helt solgt og kunne ikke leve foruden. Jeg elsker dem allerede og kunne ikke forstille mig, hvis jeg havde efterladt dem på markedet. Jeg købte to, og min mor købte tre. De tre første billeder er af mine to. De efterfølgende tre billeder er af min mors tre. Den mindste er kun 3 centimeter høj, så forestil jer lige, hvor små de egentlig er. Den midterste på billede nummer 5, skulle efter sigende være helt tilbage fra 1920'erne.
Desuden var jeg nødt til at købte et par af Chanels neglelakker med hjem. Jeg har længe gerne ville have begge disse farver. Jeg så desuden også farven 'delight' og overvejede kraftigt at købe den, men lod være. Det har jeg fortrudt lige siden, så nu leder jeg efter den her hjemme. Og da den desuden er limited edition, så skal jagten på den gå hurtigt. Hvad synes I om dem?

8 kommentarer:

  1. Min absolutte yndlings er Coco Mademosielle, har ligeså en svaghed for Chanel. Man føler sig så... på en underlig, men god måde, smuk når man har deres parfumer på.

    SvarSlet
  2. Åhr, dien flotte billeder altså! Tak for svar sidst. Må jeg så høre, hvordan du har fået archive og categories til at være en side, ligesom alle de andre? I stedet for de er en selvstændig gadget, you know. Tak for hjælpen! Kyyyys

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!
      Hm, jeg har bare kopieret gadget'ne ind i en side og så tilføjet nye måneder ved at ændre månedens tal i linket. Og det samme med kategorierne - der har jeg bare skrevet en ny kategori. Altså det er en smule besværligt - både at forklare og at udføre, men håber det hjalp lidt :)

      Slet
  3. Fede billeder!!!!!

    Kig meget gerne forbi min blog:-)
    http://bycarolines.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. ååååååååh! jeg har selv black pearl, og den er helt fantastisk!

    http://weareallmonstersindside.blogspot.dk/

    SvarSlet