emma

7. juli 2012

rings

Efter ca. 2 lange måneders ventetid modtog jeg endelig mine to fine ringe med røde sten. De er meget pænere, end jeg oprindeligt havde forstillet mig, da jeg trykkede på køb-knappen på ebay. Slange-ringen modtog jeg ca. en uge efter jeg bestilte den, så det var rart. Selvom jeg har ventet utålmodigt og næsten havde opgivet at de nogensinde skulle komme og bo hos mig, så fortryder jeg bestemt ikke at jeg købte dem. De to ringe med røde sten måtte jeg betale ca. 50 kr. for til sammen.
Kan I lide dem?

14 kommentarer:

  1. Jeg er selv mest til store ringe, men de er rigtig flotte! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det synes jeg også :)

      Slet
  2. Hvor er de dog smukke! Hvad har du søgt på for at finde dem?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror bare, at jeg søgte på 'rings', og så kiggede jeg ellers bare alle siderne igennem. Det kræver tålmodighed, men man kan være heldig at finde noget godt :)

      Slet
  3. Har du et link til slangeringen? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Her er linket:
      http://www.ebay.co.uk/itm/Rare-Vintage-Tibetan-Jewellery-Tibet-Silver-unique-snake-ring-/251085453270?pt=UK_Jewellery_Watches_CostumeJewellery_CA&hash=item3a75dbf7d6
      :)

      Slet
  4. De er super flotte og perfekt til at kombinere med mange ringe!! Cool :)

    SvarSlet
  5. Har du et link til dem begge? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har kun et link til slangeringen, da de to andre er vintage. :)
      Her er linket til slangeringen:
      http://www.ebay.co.uk/itm/Rare-Vintage-Tibetan-Jewellery-Tibet-Silver-unique-snake-ring-/251085453270?pt=UK_Jewellery_Watches_CostumeJewellery_CA&hash=item3a75dbf7d6

      Slet
  6. Hvor er de fine!! Har en ring der minder lidt om slangeringen, som jeg har købt i en vintage forretning i USA.... Dejlig blog!
    Kig forbi: www.lykkefolds.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. those rings are super-stylish :) and you take very nice pictures!

    SvarSlet