emma

emma

12. juli 2012

rainy days


De der sommerdage, hvor det regner hele dagen, er det rart at spise nybagte boller. Det er hyggeligt at sidde med en varm kop te og kigge ud på regnen. Disse dage skulle man næsten tro, at sommeren allerede var ovre, og efteråret var på vej.Og selvom jeg nyder og holder meget af de varme sommerdage, så er der også noget rart ved de regnfulde dage, selvom de er her om sommeren. Og når vinduet står på klem, så den friske regnvejrsluft akkurat kan klemme sig ind på værelset og fylde det op med ny og rar luft, og lungerne fyldes helt op af duften af regn. Så er det sommer. Dansk sommer, når den er bedst. Elsker I ligesom mig de der regnfulde dage, selvom de er her om sommeren?

9 kommentarer:

  1. Jeg vil ikke ligefrem sige at jeg elsker, som elsker dem. Men man kan godt gøre dem hyggelige :)
    knus
    www.fashionchok.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan godt lide dem, men når det nu er sommer, så synes jeg, at der skal flere flest dage med solskin og varme :)

      Slet
  2. Jeg elsker virkelig din blog. Jeg er utrolig glad for at jeg har været fast følger i den tid, jeg nu har.


    Jeg håber du vil kigge forbi - bymettegravesen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, tusind tak! Det er jeg virkelig glad for at høre :)

      Slet
  3. Åhhh díne billeder er bare så smukke!!!
    Kig forbi: www.lykkefolds.blogspot.dk

    SvarSlet