emma

10. juni 2012

"luck is when opportunity knocks and you answer."

I forgårs lå denne fine bluse og ventede på mig på posthuset. Den er fra Vero Moda - et sted, hvor jeg egentligt aldrig rigtig kan finde noget, dog havde jeg udset mig denne fine én for lang tid siden. Den har været udsolgt i flere måneder, men da jeg ved et tilfælde kiggede mine bogmærker på computeren igennem i sidste uge, fandt jeg linket til blusen. Og så stod der ikke, at den var udsolgt mere. Lidt heldig er man da en gang i mellem.
Kan I lide den?

18 kommentarer:

  1. Den er vildt lækker!

    Emma-Emilie jeg har et enkelt spørgsmål, hvordan får du dine kommentarer til at være i midten og ikke ude i siden? Fantastisk blog ellers.

    Håber du vil kigge forbi - bymettegravesen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak!
      Jeg kan desværre ikke huske helt præcist, hvad det var, jeg gjorde. Jeg søgte bare på, hvordan hele ens blog kunne blive centreret og fandt en html-kode, som jeg skulle indsætte.

      Slet
  2. Hvor er den bare yndig og fin :) Glæder mig til at se den in action :)

    Mvh. Michelle-Marie
    http://www.asinmichelle-marie.dk/

    SvarSlet
  3. Den er vildt fin! http://weareallmonstersindside.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Åha jeg er skide misundelig! Den er en af de få hvide toppe, som jeg kunne finde på at springe i. Og her til sommer vil den være så fin! Du er heldig... Tillykke;-)

    SvarSlet
  5. Tak for de fine kommentarer! Ja, den er noget så fin.

    SvarSlet
  6. SUPER LÆKKER BLOG!!!! Følger nu via Bloglovin'.

    Knus,
    http://patrickpankalla.dk/

    SvarSlet
  7. Har selv denne fine top til ingen penge: http://www.ebay.com/itm/Women-Fashion-Sweet-Cute-Lace-Hollow-Crochet-Knit-Batwing-Loose-Blouse-Shirt-Top-/160813422607?pt=US_CSA_WC_Shirts_Tops&var=&hash=item25713a180f
    Et godt tip er, altid at tjekke ebay før køb af tøj fra store tøjkæder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Har godt set den på eBay, men kunne lidt bedre lide den anden. Men der er altid mange penge at spare på eBay! :)

      Slet