emma

25. juni 2012

"in summer, the song sings itself."

En masse forskellige billeder af en masse sommerlige motiver. Jeg har nydt de sidste par dage med nyplukkede jordbær fra haven, gårtur i solskinnet nede ved søen og nybagte cookies, som der snart kommer en opskrift på.
Når dette indlæg bliver udgivet skulle jeg meget gerne være hjemme hos min veninde til en surprise-fest for hende, da hun i dag kommer hjem efter at have tilbragt hele sidste år i varme Argentina. Jeg sad og lavede indlægget tidligere, men da det jo er en overraskelse, og jeg derfor ikke kan fortælle det her på bloggen i tilfælde af, at hun skulle klikke et smut forbi min blog, så er det altså et planlagt indlæg.  
Håber I har det rart!

4 kommentarer:

  1. Håber både fest og gensyn bliver en success. Fine billeder - jeg glæder mig til at se opskriften på de lækre cookies!

    SvarSlet
  2. Hyggelige stemnings fyldte billeder!! Kunne godt bruge de cookies lige nu, haha

    magazine.trendsales.dk/blogs/likeable

    SvarSlet