emma

emma

29. juni 2012

diy lace bra

For en lille måneds tid siden begyndte jeg på at sy en blondebh. Nu har jeg endelig taget mig sammen til at færdiggøre den, nu hvor jeg for alvor har fået sommerferie og især nu, hvor vejret ikke viser sig fra sin bedste  og mest sommerlige side. Den er lavet af min mors gamle blondetop og så har jeg sat to stropper fast fra en af mine stropløse bh'er. Desværre er det svært at se alle detaljerne på billederne på grund af, at den er sort. Kan I lide den? 

12 kommentarer:

  1. Hvor er det fedt! Tror selv at jeg vil prøve noget lignende!

    SvarSlet
  2. GUIDE!!!! Den er virkelig flot - du er dygtig ;)

    SvarSlet
  3. JEG ER FORELSKET ARH, DEN ER SÅ FLOT!

    SvarSlet
  4. wow, det er sku godt lavet! den er mega fed!

    SvarSlet
  5. Hold op hvor er den fin! Kreativt og meget smukt! :-)

    SvarSlet
  6. Ej hvor er den fin!

    //iminnostalgia.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Tusinde gange tak alle sammen! Hvor er I søde :)

    SvarSlet
  8. Den er sygt flot, bare jeg havde samme sy-skills!

    SvarSlet