emma

6. juni 2012

black favorites

Så var det vidst på tide med endnu en omgang af mine favoritter. Denne gang er det de sorte favoritters tur. Find de gule favoritter her og de pastelfarvede favoritter her.

1 min store og utroligt tunge bog om alverdens modedesignere. Jeg fik den i julegave for et år siden af min søster og hendes kæreste.
2 mine nye RayBan solbriller, som flittigt bliver brugt, når solen er sød at vise sig fra sin solrige side.
3 gammel halskæde fra Frankrig, som mine forældre havde med hjem.
4 et par øreringe, jeg selv har fremstillet. Jeg har skrevet mere om dem lige her.
5 endnu et par øreringe, jeg selv har lavet. Dem her, har jeg skrevet om lige her.
6 en lille sort og guld ring, jeg købte for kun 10 kr. på et marked.
7 mit elskede ur, jeg fik i julegave. Det er næsten på hver dag.
8 en af mine yndlingsparfumer. Dog er flakonen ikke sort, men teksten er.
9 et fint gammelt kamera, jeg fandt på et loppemarked til næsten ingen penge. Nu står det fint og pynter på mit værelse.

6 kommentarer:

  1. Super lækre ting!

    http://planetenjulia.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. "solen er sød at vise sig fra sin solrige side", hihi, det er en sød formulering. elsker disse favoritter, med alting fint opstillet. din blog er fantastisk rent visuelt. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh. Hvor er du sød - tusind tak!

      Slet
  3. this is such an inspiring blog to me! thank you so much for your photos. i love all of them!

    SvarSlet