emma

1. juni 2012

about everything and nothing

Egentlig har jeg ikke så meget at skrive om. Der er ikke sket så meget de sidste par dage. Jeg har ikke taget særligt mange billeder på det seneste. Det har faktisk bare været nogle helt kedelige dage. Og vejret. Vejret har været så kedeligt, at man næsten skulle tro, at det allerede var efterår. Forhåbentligt vender det snart, så vi kan få sommeren tilbage igen.
Hvis i følger med på min Intagram, er der lidt flere billeder at finde. Jeg hedder emma_emilie. Ligeledes opdaterer jeg dagligt min tumblr med billeder, der inspirerer mig på en eller anden måde. Den side er simpelthen det perfekte tidsfordriv, hvis man keder sig en smule. Desværre også en tidsrøver, hvis man ikke har så meget tid.

4 kommentarer:

  1. hvorfor vil du ikke fortælle hvordan du redigerer dine billeder? Jeg elsker dem virkelig.. :o

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har ikke lyst til at fortælle helt præcist, hvordan jeg redigerer, da det så kan være, at der var nogle, der ville kopiere min redigerings-stil, og det ville jeg blive ked af. Jeg synes også, at den måde jeg redigerer på kendetegner min blog.
      Desuden har jeg skrevet ret meget om det her: http://emmaemilie-emmaemilie.blogspot.dk/2012/03/anwers-part-one.html

      Og tak! :)

      Slet
  2. Smukke smukke billeder, og fantastisk skøn blog!
    Bliver straks fast læser!
    Kys fra Josefine // twistedbyjosefine.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have. Det er jeg glad for!

      Slet