emma

emma

9. maj 2012

some days i just want to hide under my duvet

kender i de dage, hvor man bare er trist, men der er ikke noget et være trist over. de dage hvor man er i dårligt humør og træt, selvom der heller ikke er noget at være i dårligt humør over. de dage, hvor man bare har lyst til at gemme sig under en dyne og først komme frem, når man ikke er trist og sur længere. hader sådan nogle dage og har desværre sådan en dag i dag. så nu vil jeg bare kravle ind under min dyne og se noget sex and the city, fordi det kan altid hjælpe på mit humør. 
kender i de dage?

16 kommentarer:

  1. Kender det alt for godt.
    Virtuelt kram <3

    Amalie
    www.i-begyndelsen-af-maj.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. er glad for, jeg ikke er den eneste, der har sådan nogle dage.
      virtuelt kram lige tilbage igen!

      Slet
  2. Svar
    1. i'm glad i'm not the only one!

      Slet
  3. Kender utrolig godt den følelse... havde sådan en dag i går. Brugte tiden på at se dårlige kærlighedsfilm og spise kransekage...

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. dårlige kærlighedsfilm og kage hjælper altså også!

      Slet
  4. sådan har jeg det også tit. jeg har godt nok aldrig oplevet at sex and the city hjalp på det, men det lyder rart.

    SvarSlet
    Svar
    1. det er meget rart og hjælper ofte på mit humør. :)

      Slet
  5. Så fine billeder! :-) Jeg kender de dage alt for godt!

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. I dag er sådan en dag. Jeg er ikke trist bare virkelig udmattet, desværre skal jeg på arbejde snart. Virkelig flotte billeder!

    SvarSlet
    Svar
    1. øv, altså. det lyder ikke så rart.
      mange tak!

      Slet