emma

18. maj 2012

may

jeg har brugt maj-måned på..
 at spise den allerførste jordbærkage i år. 
 at flytte en meget fin t-shirt ind i mit klædeskab. 
at bage løs af hindbærsnitter med jordbær.
 at fotografere endnu flere billeder af pæne blomster på æbletræet.
at se på smukke sorte tulipaner, der blomstrer i haven. og tage en masse billeder af havens blomster.
at bage endnu mere kage. denne gang drømmekage.
og har lige modtaget verdens bedste blad ifølge mig.
hvad har i brugt jeres maj-måned på?

p.s. kan i godt lide denne slags indlæg med alle mulige forskellige billeder og en lille tekst til hvert billede? er nemlig lidt i tvivl om, hvorvidt jeg kan lide dem. 

13 kommentarer:

  1. Rigtig søde billeder. :-)
    Og ja, jeg kan godt lide den måde du har lavet indlægget på, med billeder og en lille tekst. (-:


    /fadedwhitetoblack.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg synes det er en fed idé, så bare bliv ved med det!

    SvarSlet
  3. Nice pictures and really nice blog! :)

    SvarSlet
  4. Jeg synes det fungerer rigtig fint! :-)

    www.mathilde-nm.blogspot.com

    SvarSlet
  5. jeg synes også at det er rigtig fint med lidt forskellige billeder og tekst til :)

    Amandagrube.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Elsker de her indlæg, når jeg ser dem ved jeg helt præcis at jeg er på din blog!

    SvarSlet
  7. Elsker din blog!
    Jeg er selvfølgelig blevet fast læsere! :-)

    xoxo
    //live-laugh-love-linh.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Skønne skønne billeder! Jeg elsker virkelig, at når du tager billeder af kager, at du bruger en fin Royal Copenhagen tallerken og et rustikt træbord til kontrast.. Og så ser kagerne bare fantastiske ud! ;)

    SvarSlet
  9. tusind tak alle sammen! det er jeg glad for i synes - så kommer der helt bestemt mange flere af disse indlæg.
    sigrid: tusind tak! er glad for du bemærker det - det var nemlig præcis meningen at skabe kontrast :)

    SvarSlet
  10. Flotte flotte billeder :) Hyggeligt med sådan en lille opdatering :)

    Mvh. Michelle-Marie
    http://www.asinmichelle-marie.dk/

    SvarSlet
  11. Jeg elsker disse indlæg, bliv endelig ved med det! Tit synes jeg ikke, at jeg gider at læse en lang tekst og vil gerne have flere billeder, så disse indlæg er perfekte :-)

    SvarSlet