emma

1. maj 2012

green leaves

åh, altså hvor er vejret dog helt fantastisk. ovenstående billeder er fra endnu et træ fra haven. det er lige sprunget ud og pynter fint med de lysegrønne blade. billederne er ikke redigeret særligt meget, da lyset på bladene i forvejen var så smukt.
desværre kunne jeg ikke nyde hele dagen ude i solskinnet i dag, da jeg først havde fri kl. 15. egentlig skulle jeg først have fri kl. 16.50, men da timerne blev aflyst, var jeg ikke langsom om at komme hjem og sidde lidt solen. nu må jeg desværre tilbage til en engelsk aflevering, der ligger og venter på, at jeg er færdig med at nyde de sidste solstråler. i går var jeg forresten så heldig at have fri kl. 11.35. længe leve røde streger på lectio!

6 kommentarer:

  1. Det har bare været lækkert at være uden for i dag. Har luftet de bare ben og fået brændt noget energi af på rulleskøjter og med gåtur :)

    Mvh. Michelle-Marie
    http://www.asinmichelle-marie.dk/

    SvarSlet
  2. smukke smukke billeder!

    SvarSlet