emma

5. maj 2012

favorite clothes

her er anden del af mine favoritter fra min garderobe. denne her del handler om mit tøj. 
bukserne er fra cheap monday og er ifølge mig de allerbedste bukser, man kan få. de passer perfekt, og de sidder bare så utroligt godt. disse to par er mine to favoritter. det sorte par købte jeg for et år siden, men de sidder stadig lige så godt. de er blevet lidt slidte i løbet af året, men det gør slet ikke noget.

den stribede bluse har jeg ført vist og er blevet en af mine yndlings. den er fra cos, og den er rigtig blød, og så er den bare så pæn. 
 jeg har mange sorte kjoler, der alle sammen er mine favoritter, så det var svært at vælge nogle ud. men her er 3 af dem. 
den første fik jeg i julegave og er fra h&m. den er lavet af et meget tyndt og transparent stof. den er kort foran og lang bagpå. og så er der fine flæser foran. 
den anden købte jeg hos asos. den har den smukkeste ryg, som også ses på billedet. den er nok min favorit kjole, hvis jeg skulle vælge. 
den tredje er fra cos og er bare så utrolig smuk. jeg har endnu ikke haft en lejlighed til at tage den på, men mon ikke snart, der kommer en. smuk er den i hvert fald. 
den sorte strik er den her strikketrøje, jeg bruger allermest. den er sort og passer derfor til alt. den er blød og rar og fra topshop. 
den hvide strik har den fineste bare ryg med en sort sløjfe. den er fra h&m. 
silkeblusen er også fra h&m og er en gammel sag. den er lavet af det tyndeste og blødeste silke og er meget rar at have på. dog bruger jeg den ikke så ofte, som jeg egentlig gerne ville, men så er det jo dejligt med et tøjstativ, hvor den kan hænge og pynte.

12 kommentarer:

  1. Love all of these. Quirky, simple, romantic. Love.

    SvarSlet
  2. Jeg er også helt vild med det hele. Det har det der klassiske elegante look, som man aldrig kan gå galt i byen med. Og sømandsstriberne - dem er jeg altid fan af :)

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak! elsker også sømandsstriberne!

      Slet
  3. Er især vild med kjoler :) Men med sorte kjoler går man jo aldrig galt i byen :)

    Mvh. Michelle-Marie
    http://www.asinmichelle-marie.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. nej, sorte kjoler er altid en vinder!

      Slet
  4. Fed blog med nogen skønne billeder! Kig forbi min hvis det lyster :)
    nadjabf.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Rigtig fine ting alle sammen!
    Vil du linke til den sorte kjole som var fra asos? :D
    den er rigtig fin;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak!
      her er linket:
      http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Vest-Dress-With-Drape-Back/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2056038&cid=8799&Rf-200=4&Rf-800=15,50&Rf-400=53&sh=0&pge=7&pgesize=20&sort=-1&clr=Black

      Slet
    2. tak for det! :-) sidder kjolen stremt ?

      Slet
    3. nej, i hvert fald ikke på mig, og jeg har købt den i en størrelse 36 :)

      Slet