emma

emma

12. maj 2012

favorite accessorize and jewellery

halskæden er købt over ebay for ikke ret lang tid siden. den er hurtigt blevet en favorit, da den er så utrolig fin og enkel. så sent som i går havde jeg den på til fest på gymnasiet sammen med en sort enkel kjole. den er utrolig god til at gøre en enkel kjole eller bluse meget mere spændende.
ringen med den blå sten er fra et loppemarked i københavn. den er ret anderledes, da stenen sidder vandret i stedet for lodret som på ringen med den gule sten.
ringen med perlerne er et arvestykke fra min mormor. hun brugte den ikke og gav den derfor til mig. den er nok mit favoritring, da den er ret usædvanlig, og ikke én man ser alle steder.
ringen med den gule sten er også et arvestykke fra min mormor. den er så fin med mønsteret ved siden af stenen. desuden elsker jeg farven.
det første par øreringe er fra h&m. de er ret store og er perfekte til at pifte et kedeligt sæt tøj op. de er slet ikke tunge, så det er meget rart at have dem på.
de andet par øreringe er fra erbs & bjerke til ikke ret mange penge. de er så fine.
det sidste par øreringe er fra pieces, hvor jeg egentlig aldrig køber noget, men var så heldig at finde disse fine par. de er enkle og en smule rå, hvilket jeg rigtig godt kan lide.
sølvarmbåndet er fra en ferie i syden. det var oprindeligt min mor, der købte det, men da det var lidt for lille, gav hun det til mig. desværre er der nu kommet en lille revne i det, da jeg har brugt det så mange gange. men det kan heldigvis stadig bruges.
ravhalskæden er en, der er købt på et marked for næsten ingen penge. den er så enkel og fin.
guldarmbåndet er fra den lokale genbrugsbutik. det har heller ikke kostet alverden. det er meget enkelt, hvilket jeg godt kan lide.
tasken er fra h&m. jeg bruger den som skoletaske, og alle mine bøger kan lige være i den, og der er plads til både en computer, strømstik og diverse ting. den er af ægte læder og utrolig blød. 
uret fik jeg i julegave, og det er hurtigt blevet en favorit. jeg bærer det hver dag. det er tyndt og enkelt - lige som det skal være. 
solbrillerne købte jeg for nyligt og elsker dem allerede. de er fra ray-ban. glasset er grønligt, og stellet er helt sort. 
ynglingsskoene er helt klart alle mine converse sneakers. de passer til alt, og man kan få dem i utallige farver og former. alle kender dem, og rigtig mange går med dem, men det gør dem ikke mindre pæne. i øjeblikket er det disse to par, der er mine ynglings. 

30 kommentarer:

  1. Jeg har også den øverste halskæde, den er fantastisk!! Og utroligt at noget så smukt kan være så billigt. Det gør det bare endnu bedre

    SvarSlet
  2. Hvor er de flootte. Du er en sindsyggod fotograf! WOW din blog er også bare fed! <3

    Kig gerne forbi:
    www.smilduerpaa.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. wow, sikke en rar kommentar! tusind tak! :)

      Slet
  3. Åh, hvor er det nogen skønne ting!

    SvarSlet
  4. Virkelig lækkert indlæg! Alt for flotte ting og virkelig godt fotograferet :-)

    Clara / blaaaura.dk

    SvarSlet
  5. Fede ting! Dem gad jeg godt eje. :-)

    SvarSlet
  6. Hvornår er H&M øreringene købt? Fantastiske smykker du ejer!!
    Forresten har jeg sendt dig en mail, som du meget gerne må besvare i dag :)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. hmm, i efteråret hvis jeg husker ret. tusind tak skal du have!
      har lige set den, men jeg kan dog først besvare den efter kl. 6, da jeg er på vej ud af døren lige nu. håber det er i orden! :)

      Slet
  7. vil du ikke lægge et link op til halskæden fra ebay? den er så fin!

    SvarSlet
    Svar
    1. her er linket: :)
      http://www.ebay.com/itm/270923990366?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648#ht_6553wt_956

      Slet
  8. Du har den fineste blog og tager de fineste billeder - enough said <3

    SvarSlet
  9. En lækker samling af fine ting :) Den taske og halskæde er misundelsesværdige :)

    Mvh. Michelle-Marie
    http://asinmichelle-marie.dk/

    SvarSlet
  10. Det er nogle virkelig fine ting du har. især arvestykkerne fra din mormor! Der er bare ikke noget bedre, da de er så unikke som de kan være.
    har et lille spørgsmål til dig ;-)
    Hvordan har du lavet dit design, jeg ved det er indviklet at svare på, men ville sætte pris på det :D

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak! lige præcis :)
      hm ja, det er ret indviklet, men jeg skal prøve.
      jeg bruger skabelonen simple, og min blog er 930 pixels bred.
      skriftstypen er såmænd bare times new roman. jeg har centreret hele bloggen inde i html ved brug af forskellige guides på nettet. min header er bare lavet i paint og ligeledes mine 'taperstykker' i bunden. håber du kunne bruge det til noget, ellers er du velkommen til at spørge igen!

      Slet
    2. Tak for din lille guide, jeg tror bare jeg må rumsterer lidt med det, så finder jeg nok ud af det :-D

      Slet
    3. det var også det, jeg gjorde :)

      Slet
  11. Wow hvor har du bare en virkelig fin blog! Jeg er nu fast følger.
    Kh

    SvarSlet
  12. Virkelig fed blog, er blevet fast læser på blog lovin' :)
    Kig forbi www.sofiemoth, hvis du har lyst? :)

    //Sofie
    www.sofiemoth.dk

    SvarSlet
  13. Hvor er jeg bare helt vildt glad for at jeg har fundet din blog; jeg er vild med den! Jeg er self. blevet fast læser :) Sygt gode billeder i øvrigt.

    Knus V

    SvarSlet
  14. Sikke en lækker blog du har! Og super flotte smykker du har!

    Knus!

    http://iminnostalgia.blogspot.com/

    SvarSlet