emma

emma

21. maj 2012

"deep summer is when laziness finds respectability."

for tiden er jeg fyldt op til randen af skole. jeg orker ikke mere skole. jeg vil bare godt have sommerferie. desværre skal jeg først igennem en hel masse årsprøver og nogle eksamener. det betyder desværre at det nok ikke er bloggen her, der står højest på prioriteringslisten. men mon ikke jeg kan få et par indlæg klemt ind mellem alle prøver og eksamener i læseferien. jeg har læseferie på fredag, men det måtte egentlig godt være fredag lige nu. jeg er så træt af at gå i skole, og jeg trænger bare til at sove længe, nyde solen og sommeren istedet for at sidde inde i varme lokaler med tung luft. jeg trænger til at komme ud og rejse og nyde verden og tage tusind billeder. og med hensyn til eksamener, så får vi dem desværre først at vide onsdag. desværre. og jeg har da også lige en matematikaflevering, der ligger og venter. og så skal jeg da også lige igennem en prøveeksamen i morgen i fysik. kan det blive bedre. nej, det tror jeg ikke. og for at gøre det hele tusind gange bedre, så har jeg da også lige fået en ordentlig omgang forkølelse. lytter lige nu til p3, og håber det hele snart bliver lidt bedre. men noget positivt er, at jeg har haft mine allersidste fransktimer i dag.
hvad med jer? jer, der skal til eksamener nu, har i fået jeres at vide?

12 kommentarer:

  1. oh god, you have the nicest pictures on your blog that I have ever seen! even though I can't understand what you write about, I really enjoy looking at these nice quality photos with great atmosphere they give me! really really love your blog!

    www.leclaudia.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. thank you so much! i really appreciate it!

      Slet
  2. Dine billeder, nøøj de er flotte, hver og et! Følger med det samme :-)

    Kram fra
    Najaolesen.blogspot.com - Kig forbi

    SvarSlet
  3. Ja har stadig fire eksamer tilbage :( heldigvis ved jeg hvor de ligger. Lige nu har jeg på helt samme måde med skolen, jeg orker virkelig ikke mere også det at man er så tæt på ferie gør at ens hjerne allerede er taget på ferie.

    SvarSlet
    Svar
    1. min hjerne er også taget på ferie. desværre er det bare ikke et så godt tidspunkt at have det sådan med alle eksamenerne, der venter lige rundt om hjørnet.

      Slet
  4. Kunne du lokkes til at begynde at skrive med stort efter punktum? Det gør det bare så meget lettere at læse dine skønne tekster! ;)

    Knus www.blogdilemmaet.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. hm, jeg skal overveje det, men jeg synes selv, at det ser så pænt ud, når det hele er med småt, og det er gennemgående på min blog. :)

      Slet
  5. Hvordan redigerer du sine billeder? de er virkelig smukke! :-)

    http://iminnostalgia.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak! jeg har skrevet lidt om det her:
      http://emmaemilie-emmaemilie.blogspot.com/2012/03/anwers-part-one.html

      Slet
  6. smukke billeder!♥ du er helt vildt dygtig til at fotografere og redigere♥♥ /knus

    SvarSlet