emma

15. maj 2012

apple tree

først ville jeg lige sige velkommen til alle de nye læsere, der er kommet til efter, at søde amalie skrev denne denne fine anbefaling af min blog. tusind tak!
jeg har faktisk ikke løftet mit kamera i snart en uges tid, da jeg rent ud sagt ikke har haft noget at tage billeder af før i dag, hvor jeg så at vores store æbletræ var sprunget ud. ud over ikke at have noget at tage billeder af, så jeg har heller ikke rigtigt haft tid til at blogge en hel masse, men om mindre end et døgn, så har jeg (ligesom næsten alle andre) fri i fire dage. uh, hvor jeg glæder mig. forhåbentligt kommer der en masse aktivitet på bloggen i de dage, da jeg ikke har nogle planer for dem lige i øjeblikket. håber i har det skønt!

8 kommentarer:

  1. Jeg elsker æbletræer! Og dine billeder af det er fantastiske!:-)


    /fadedwhitetoblack.blogspot.com

    SvarSlet
  2. dine billeder er virkelig noget af det smukkeste!

    SvarSlet
  3. virkelig fed blog! Følger dig i hvert fald nu!

    SvarSlet
  4. Hej Emma,

    Hvor er din (din venindes??) fine hvide kjole/trøje fra i dette indlæg? Man kan lige spotte den.

    http://emmaemilie-emmaemilie.blogspot.com/2012/04/lovely-night.html#comment-form

    SvarSlet
    Svar
    1. hej!
      jeg ved desværre ikke, hvor min veninde har købt den, eller hvor den er fra. desværre! :)

      Slet