emma

emma

9. april 2012

"when i first moved to new york and i was totally broke, sometimes i would buy vogue instead of dinner. i just felt it fed me more."

i går kom mine forældre hjem fra frankrig og havde dette fine franske vogue med hjem til mig. efter at have kigget en smule i det og set alle de varme og sommerlige billeder, glæder jeg mig bare endnu mere til sommer og sol. i mellemtiden må jeg dog varme mig med varm citronte og stearinlys og det gyldne skær fra min globus og lytte til bløde klavertoner fra agnes obel. det er dog egentlig også meget hyggeligt.

4 kommentarer:

  1. Åh, hvor er det et smukt blad! Og så elsker jeg citatet ;-)
    Lyder altså som en pænt dejlig aften, hvis du spørger mig!

    xx

    SvarSlet
  2. Fedt citat! Agnes obel er fantastik :)

    SvarSlet