emma

emma

5. april 2012

jumper from cos

med hjem fra turen til københavn fik jeg en fin stribet jumper fra cos, der er tynd og utrolig rar at have på. udover blusen fik jeg også et par sorte højtaljede shorts fra weekday med hjem til garderobeskabet. dem har jeg ledt længe efter, og pludselig hang de dér på en bøjle. de ligger nu og venter på, at vejret skal blive sommerligt og varmt nok til at have bare ben. blusen kan jeg dog sagtens tage i brug nu, så det er dejligt.
udover at være inde og se udstillingen, jeg skrev om i forrige indlæg, og shoppe lidt, var min familie og jeg en tur forbi min søster og hendes kæreste for at spise lækker tapas og frugtsalat.
håber i nyder påsken!

12 kommentarer:

  1. den ser vildt behagelig ud, og sorte jeans der sidder godt er bare det bedste. kunne du ikke tænke dig at vise os din garderobe på et tidspunkt? det kunne være virkelig fedt og inspirerende.

    SvarSlet
    Svar
    1. helt enig!
      jo, det var da en god idé. det vil jeg helt sikkert gøre.

      Slet
  2. Den er da noget af det fineste!

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare fin den bluse :)

    Mvh. michelle-Marie
    http://www.asinmichelle-marie.dk/

    SvarSlet
  4. Den ser rigtig flot ud!;-)


    /fadedwhitetoblack.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Fed bluse! Er helt forundret over, hvor fantastisk din blog er!
    - www.abitofmebyanna.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. åh, tusind tak skal du have. sikke en dejlig kommentar!

      Slet