emma

emma

10. april 2012

goodbye holiday and hello school

jeg brugte en dag i ferien på en tur til københavn sammen med min familie. vi besøgte min søster og hendes kæreste, og vi fik shoppet en smule.
som skrevet i tidligere indlæg, tog min mor og jeg ind og så udstillingen 'northern women in chanel'. 
det så ud som om, at forårets sol og varme var på vej,
desværre forholdt det sig ikke sådan, da det begyndte at blive koldere, og små regndryp begyndte at falde ned fra skyerne. 
jeg spiste sen morgenmad med frugt og juice. 
citronte er der blevet drukket meget af. 
i aftes spiste jeg gul mad også kaldet paella uden rejer. 
ferien slutter desværre i morgen for mit vedkommende, så i morgen kan jeg desværre ikke sove længe, og turen går igen mod skolen på cyklen. lige nu sidder jeg derfor og laver nogle lektier til i morgen.
håber i alle sammen har haft en dejlig påske. vil vende tilbage til lektierne til lyden af agnes obels bløde klavertoner endnu en aften og snart smutte under dynen og lukke øjnene og håbe, at de næste tre dage vil gå hurtigt, så det snart kan blive weekend igen.

10 kommentarer:

  1. Jeg kan rigtig godt lide det her indlæg! Billederne er også så perfekte ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak for de fine ord!

      Slet
  2. Åh, så mange fine bilder! :) Fantastisk.

    SvarSlet
  3. virkelig smukt kop-billede. jeg er helt betaget.

    SvarSlet
  4. dejlige afslappende billeder :)

    SvarSlet
  5. Hold op nogle flotte og stemningsfyldte billeder :)

    Mvh. Michelle-Marie
    http://www.asinmichelle-marie.dk/

    SvarSlet