emma

emma

20. april 2012

favorite nail polishes and perfumes

 der var en sød læser, der spurgte, om jeg ikke ville vise mit klædeskab her på bloggen. derfor har jeg tænkt mig at lave et par indlæg med nogle af mine yndlingsting. vi starter blødt ud med favorit neglelakkerne og parfumerne. dog er de ikke en del af mit klædeskab, men alligevel en stor del af min daglige påklædning. jeg går næsten aldrig ud af en dør uden neglelak på mine negle. jeg føler mig så nøgen på mine hænder. en gang i mellem skal de dog lige have en pause. det er dog mest i weekenden og især om søndagen.
samlingen af chanel neglelakker er endnu ikke større end fire lakker. den helt til venstre er nemlig ikke min men min mors. det betyder dog ikke, at den ikke lige så ofte sidder på mine negle, som mine egne neglelakker. lige nu står den inde på mit værelse og pynter fint. udover chanellakkerne har jeg også en del andre neglelakker, men dem fra chanel er nu mine yndlings.
min parfumesamling er heller ikke særlig stor, men jeg har faktisk ikke behov for flere, end dem jeg allerede har. i hvert fald ikke lige i øjeblikket.
hvad er jeres yndlings neglelakker og parfumer?

ps. har endelig weekend og har ingen afleveringer for til næste uge. derfor skal weekenden bruges på utroligt meget afslapning, hygge med et par veninder og så skal min mor og jeg nok en tur i biografen.

10 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med farverne på dine neglelakker! Jeg ejer selv tonsvis af neglelakker.

    www.celinekj.blogspot.com
    http://celinejakobsen.com

    SvarSlet
    Svar
    1. man kan altså heller ikke få for mange :)

      Slet
  2. Elsker DKNY parfumer! Kan ikke få nok!

    SvarSlet
    Svar
    1. sådan har jeg det med chanel neglelakker!

      Slet
  3. åh, din vendetta er vel nok fin. mine yndlingsparfumer er fra zara og balenciaga, og neglelakken er black satin fra chanel :)

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg må virkelig også snart have fat i black satin neglelakken:)

      Slet
  4. Sikke en fed samling. Drømmer selv om at købe graphite :)

    SvarSlet
    Svar
    1. den er jeg også sindsyg glad for!

      Slet
  5. Ej, hvor en fin blog du har!!
    Uff, de er lækre de neglelakke. Det minder mig om jeg jeg trænger til nogle nye:)Jeg elsker OPI-lakke. Har en der er sort og sølv glimmer i, og den er bare fantatisk. Jeg bruger Lady million, og det er jeg bare glad for. Menere jeg har brugt den over et år, og er stadig lige så vild med den som den gange jeg begyndte med den:)
    Knus <3
    carolinebojer.bogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak!
      jeg har aldrig prøvet nogle opi-neglelakke, men det kunne være, at jeg skulle prøve. :)

      Slet