emma

emma

29. april 2012

"april prepares her green traffic light and the world thinks; go."

egentlig ved jeg ikke rigtigt, hvad jeg skal skrive, så jeg vil bare lade billederne tale for sig selv. foråret er her  endelig. det er der vidst ingen, der kan modsige. billederne er af blommetræet, der står ude i haven. lige nu er det stort og smukt med alle de hvide blomster.
jeg vil lige benytte lejligheden, nu hvor jeg ikke har så meget andet at skrive om, til at sige tusind tak til jer alle, fordi i følger med! godnat søde læsere!

8 kommentarer:

  1. Du behøves skam slet ikke at skrive noget, billederne er nemlig så smukke. Vi har selv et blomme træ ude i haven og det er dog lige færdig med at blomstre og nu er alle de flotte grønne blade på det. Men længe har jeg ikke set noget flottere end de blomster.

    Det var så lidt

    Knus

    SvarSlet
  2. Jeg elsker dine altid smukke billeder!

    Knus www.blogdilemmaet.dk

    SvarSlet
  3. Så fint!
    Jeg elsker simpelthen foråret på denne tid. Hvor alt endelig springer ud :-)

    xx

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak! det gør jeg også :)

      Slet
  4. Billiderne taler også for sig selv :) De er virkelig smukke, og er budskabet står helt skarpt sammen med overskriften! Er det egentlig et citat?

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak! ja, det er det. :)

      Slet