emma

emma

24. marts 2012

yesterday, today and tomorrow

i går var jeg til fest på skolen, og jeg havde min helt nye kjole på fra asos. den har den fineste ryg. jeg poster et billede af den meget snart.
i dag har jeg slappet af og sovet længe. jeg har bagt den bedste gulerodskage, der findes. jeg har aldrig smagt nogen bedre, og jeg har ikke tal på, hvor mange gange den kage er blevet bagt.
i morgen skulle den første del af spørgsmålene til spørgerunden gerne komme, så hvis i sidder inde med et spørgsmål, i gerne vil have svar på, så skynd jer at skrive det lige her.
nyd solen - det kan jeg desværre ikke, da der venter en bunke afleveringer og lektier. øv. 

8 kommentarer:

  1. Fantastiske billeder som altid!

    Vil du fortælle opskriften på gulerodskagen? Mine tænder løber i vand, hehe.

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak! jo da, den kommer nok i morgen :)

      Slet
  2. Åh, Emma! Jeg vidste ikke, du læste min blog. jeg læser i hvertfald alle dine indlæg, jeg er bare så sløv til at kommentere. Tak! Så ses vi jo nok :)

    SvarSlet
    Svar
    1. åh, jo, det gør jeg da. det er jeg glad for. det gør vi nok! :)

      Slet
  3. Åh, du tager bare de mest fantastiske billeder! :-)

    Clara / blaaaura.dk

    SvarSlet