emma

22. marts 2012

"the telephone is a good way to talk to people without having to offer them a drink."

jeg er blevet den heldige ejer af en iphone 3. min gamle og utroligt tykke sony ericsson er blevet byttet ud med en tynd og pæn iphone. det var min fars gamle, men da han skulle have en iphone 4, var jeg så heldig at få den gamle. den er slidt og ridset, men det gør den ikke mindre dejlig.
jeg har forresten også fået instagram, og mit navn er emma_emilie, så hvis i har lyst til at følge mig, ville jeg blive utrolig glad. jeg har dog ikke særlig mange billeder endnu, men de skal nok komme. og hvis i har instagram, så smid gerne jeres navn i en kommentar!
håber i har nydt den solrige og varme torsdag!

16 kommentarer:

  1. Åh, hvor herligt. Har en ældgammel nokia, drømmer sådan om en iPhone!

    Clara / blaaaura.dk

    SvarSlet
  2. Vil så gerne have en iPhone også!
    -Har Instagram, men nu er du advaret: Ligger udlukket One Direction billeder ud... :-) (Næsten)
    @emilie-b-clarup

    SvarSlet
    Svar
    1. kan jeg godt forstå!
      haha, det skal der jo også være plads til! :)

      Slet
  3. Tillykke med din iPhone! :D
    Jeg tjekker lige din instagram ud, jeg hedder luciadomanyi derinde.

    Knus Lucia
    //www.loudb.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Trykker ind og følger din Instagram med det samme :-)
    Jeg hedder camillahoejberg derinde.

    SvarSlet
    Svar
    1. tjekker da lige din ud også!

      Slet
  5. iPhone er bare det bedste :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. det har jeg i hvert fald fundet ud af nu!

      Slet
  6. tillykke med æbletelefonen; den bliver du glad for. jeg holdt meget af min lille klaptelefon fra sony ericsson, men en rulletur henad fortovet satte en stopper for vores forhold. nu har jeg den samme som dig og er meget, meget tilfreds. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak! jeg glæder mig også utrolig meget til at lære den bedre at kende. :)

      Slet
  7. tillykke med den! det er et vidunder, er selv helt afhængig af min, og jeg er nærmest pinlig over hvor glad jeg er for den, når man tager i betragtning at det er en telefon... nåmen, jeg hedder johannebanne på instagram, hvis det frister :)

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak! er fuldstændig enig - den er helt utrolig :)

      Slet
  8. Jeg har også lige fået Iphone, ih, jeg hedder viktoriassecret :-)

    SvarSlet