emma

15. marts 2012

spring is here

Dagene bliver længere og solen skinner. Det er endelig forår. Billederne er fra i går, hvor det var en fin solskinsdag, som jeg måtte forevige med mit kamera.
Lige nu sidder jeg og drikker te, spiser is og ser My Fair Lady med fineste Audrey Hepburn. Jeg har ingen lektier for i denne uge, fordi vi har AT. Det er utrolig skønt med en uge, hvor jeg ikke skal sidde alle aftener og lave lektier. Dem kunne jeg godt bruge nogle flere af. Nu vil jeg vende tilbage til filmen, der er begyndt efter en lang intro med billeder af blomster. håber i har en lige så hyggelig aften!

Husk min spørgerunde lige her!

8 kommentarer:

  1. Rigtig flotte billeder! Jeg er helt vild med det med katten, hold da helt op ;-)

    /Celine
    www.celinekj.blogspot.com

    SvarSlet
  2. åh dine billeder er så smukke

    SvarSlet
  3. så flotte billeder. du ser ud til at bo et rigtig dejligt sted :)

    SvarSlet
  4. tusind tak alle sammen!

    SvarSlet
  5. Hej emma. Super flotte billeder.
    Bruger du en speciel effekt? Det minder mig lidt om den der støv-effekt man kan anvende på photoscape?

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak! jeg bruger gimp. her redigerer jeg i kurverne og lægger et hvidt lag over billedet.

      Slet