emma

emma

11. marts 2012

a saturday night

som jeg fortalte i forrige indlæg, var jeg sammen med et par utrolig søde piger i går aftes. vi hyggede os med dejlig mad, som en af pigerne havde lavet. vi snakkede med en sød sød pige, der er i argentina som udvekslingstudent. vi hørte musik, snakkede og læste blade og hyggede os meget. det var en dejlig aften.
billederne er dog desværre meget mørke og rystede, men jeg håber, at man alligevel kan mærke stemningen.
og til kathrine og johanne (jeg ved i læser dette) - jeg blev nødt til at poste billedet af jer. det er så fint! 

5 kommentarer:

  1. Det ser utrolig hyggeligt ud, det må jeg give jer! ;-)

    /Celine
    www.celinekj.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. det var også utrolig hyggeligt!

      Slet
  2. Hej søde Emma, jeg er VIRKELIG nysgerrig om, hvordan du redigerer dine billeder. Jeg prøver ihærdigt at få redigeringen til at virke, men det lykkeds overhoved ikke. Please help me.

    Kram Amalie
    www.i-begyndelsen-af-maj.blogspot.com

    SvarSlet