emma

18. marts 2012

the previous week

 jeg startede ugen ud med rar men ret usund morgenmad mandag morgen. det var lige det, jeg havde brug for på sådan en kedelig dag.
 min kat gik på opdagelse oppe på vores hus. hun kom dog til sidst ned, men hvordan hun kom derop, er der ingen svar på.
 jeg har spist kage, mens jeg har lavet afleveringer. man skulle næsten tro, at jeg ikke laver andet end at spise kage.
 mens jeg har lavet afleveringer, holdt en af mine katte mig med selskab.
og det er for alvor blevet forår. det kan man vidst roligt sige. nu må det bare godt bliver sommer.

p.s. husk min spørgerunde! find den lige her.

13 kommentarer:

  1. Dejlige stemningsfulde billeder!

    SvarSlet
  2. Super skønne billeder! x

    Kig gerne forbi -
    Followfashionforward.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Åh, fine fine billeder! Og lækre kager, uhm!

    Knus fra Marie
    www.nemesisbabe.dk

    SvarSlet
  4. tusind gange tak alle sammen!

    SvarSlet
  5. Er så opslugt af dine billeder, de er så rolige og utroligt smukke :-)

    SvarSlet
  6. Wauw wauw Wauw! Jeg elsker de her billeder! Er især helt vild med de to første :) Bliv endelig ved med det gode arbejde ;)
    Går også lidt og venter spændt på svarende til din spørgerunde.. hehe :)

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tusind tusind tak!
      haha, de kommer også hurtigst muligt :)

      Slet
  7. Årh, virkelig nogle dejlige billeder. Og søde små tekster!

    Clara / blaaaura.dk

    SvarSlet
  8. virkelig flotte billeder! Det næstsidste billede er rigtig godt!

    //Benedicte - http://ithefoundling.blogspot.com/

    SvarSlet