emma

4. marts 2012

pastel coloured spring favorites

endnu et indlæg med nogle favoritter, men jeg synes, at de er ret hyggelige. her er nogle af mine pastelfarvede forårsfavoritter. find mine gule favoritter lige her. 
elle er bare godt med flotte forsider. eurowoman er også utroligt godt, og det gør det jo endnu bedre, at det er det største nummer nogensinde.
1 en ring, jeg har købt i en lille bod i københavn.
2 en ring, jeg har købt på et marked i london. begge ringe har de fineste farver.
3 øreringene har også en utrolig fin farve. de er enkle og fine. men jeg kan ikke huske, hvor de kommer fra.
4 og 5 er desværre ikke mine neglelakker, men min mors. de er så fine og forårsagtige.
6 fik jeg i julegave og har den smukkeste skinnende farve.
7 købte jeg i magasin i københavn inden jul. den dufter utroligt godt og bliver brugt hele tiden.

12 kommentarer:

  1. Dejligt indlæg, jeg er specielt vild med dine ringe. Det er virkelig fine! Hvordan gør du dine billeder så store?

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak! jeg har bare ændret bloggens bredde, for så bliver billederne lige så store som bredden.

      Slet
  2. lækre ting, og skøn blog du har dig! måske vi skulle følges? håber i hvert fald, du vil kigge forbi min blog :-)

    //untitleddk.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak! jeg kigger da straks forbi.

      Slet
  3. Spændende indlæg! :-)

    - Bolette
    http://www.ouch-b.dk/

    SvarSlet
  4. dine indlæg er vanvittigt æstetisk lækre. og jeg ville give alt for dit hvide trægulv.

    SvarSlet
  5. din Chanel ser lækker ud!

    -Stay happy.
    Antonie

    Antonierikardsson.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. det er den helt bestemt også!

      Slet
  6. Utrolig fine ting! ( + det hvide trægulv <3 <3 <3)

    SvarSlet