emma

emma

10. marts 2012

"if we had no winter, the spring would not be so pleasant; if we did not sometimes taste of adversity, prosperity would not be so welcome."

endelig er foråret på vej, og solen skinner nu mere, end den har gjort hele den kolde vinter. lige nu skinner solen utrolig meget, selvom det lige har regnet. det fineste ved slutningen af vinteren og starten på foråret er alle vintergækkerne, der dukker op under det sidste sne og de brune visne blade. når vintergækkerne dukker op, ved man, at det er slut med sne, kolde morgener og isglatte veje. nu begynder bladene at springe ud, og der er en ny årstid på vej med nye minder og oplevelser, og snart er det sommer.
i aften smutter jeg hjem til en veninde til 'til middag hos..' sammen med en anden veninde, hvor vi skal snakke med en tredje veninde på skype, der lige nu er udvekslingsstudent i argentina. det har jeg vidst fortalt jer før, har jeg ikke? det tror jeg. glæder mig i hvert fald!

12 kommentarer:

  1. Åh dejlige billeder. Glæder mig til foråret rigtig får gjort sit indtog og træerne begynder at springe ud. glæder mig til at forevige det med en masse flotte billeder. Smagte selv lidt på foråret i morges da jeg vågnede til fugle kvidder, og forestillede mig solen skinnede og der var grønt alle steder, desværre var der bare gråt og koldt uden for da jeg rullede gardinet fra.

    Mvh. Michelle-Marie

    Kig forbi
    http://www.asinmichelle-marie.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak! det lyder trist det med, at der var helt gråt udenfor. men mon ikke snart det hele er grønt udenfor? det håber jeg i hvert fald! det bliver så dejligt, når sommeren kommer.

      Slet
  2. Sikke nogle skønne forårsbilleder!
    Jeg havde faktisk tænkt mig at tage lignende billeder i dag - men her var helt gråt :-(
    Det er forresten et fedt citat i toppen!

    //mosworldoflife.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak! det er det nemlig :)

      Slet
  3. Jeg er virkelig imponeret over hvordan du kan redigere dine billeder. Kan du forklare hvordan du har lagt sådan et "lag" over dine billeder? Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak! jeg redigerer i gimp, hvor jeg ændrer på kurverne og ligger et hvidt lag oven på billederne :)

      Slet