emma

emma

31. marts 2012

easter holiday

jeg har endelig påskeferie, og jeg har endelig fået afleveret min SRO. nu er den ude af verdenen, så nu kan jeg slappe af og holde ferie. desværre startede jeg min ferie ud med at være syg. så i dag har jeg bare haft natbukser, sokker og en stor strikketrøje på, for det er da godt nok koldt og blæsende i dag, selvom solen skinner. jeg startede også min ferie ud med at lave vafler sammen med min lillebror. de blev spist til morgenmad i solen sammen med juice. er der en bedre måde at starte ferien på? det tror jeg ikke. håber i nyder weekenden og til jer, som har ferie - god ferie!

8 kommentarer:

  1. Skønne billeder :D Håber du får en dejlig ferie :)

    Mvh. mIchelle-Mar
    http://www.asinmichelle-marie.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak og i lige måde!

      Slet
  2. Hvor jeg altså ærgre mig over at min mor ikke vil spendere lidt på en vaffel maskine.. Men der er jo ikke andet for, at jeg selv må punge ud. Men gud hvor ser det lækkert ud! Fantastisk påskeferie til dig

    Kram
    scraploc.com

    SvarSlet
    Svar
    1. vi har bare sådan en gammel én herhjemme, men den virker!
      i lige måde!

      Slet
  3. Hi

    great blog

    Just wanted to let you know, that im throwing a give away, that I hope you will enter :)

    Check it out here - http://signerahbek.blogspot.com/2012/03/50-followers.html

    Have a nice sunday

    SvarSlet
  4. Very nice post. I simply stumbled upon your blog and wished to
    say that I've really enjoyed browsing your blog posts. In any case I'll be subscribing on your rss feed and I'm hoping you write again soon!
    Also see my site - Tropical Holidays

    SvarSlet
    Svar
    1. thank you so much - i really appreciate it!

      Slet