emma

16. marts 2012

"earth laughs in flowers."

Endnu flere billeder af forårets fine og farverige blomster. Jeg bliver i godt humør, når det vrimler med disse skønheder ude i haven. Og sikke varmt det har været i dag.
Jeg er nu færdig med en uge med AT. Vi har i dag fået afleveret vores synopsis og kunne gå en time tidligere hjem. Desværre begynder en hård uge på mandag, hvor jeg har hele seks afleveringer. Dét er ikke noget at råbe hurra for. Men nu er det weekend, og jeg skal ikke lave noget som helst, hvilket er utroligt dejligt. Så mon ikke jeg tjekker ind her på bloggen i løbet af weekenden? Det tror jeg nu nok, jeg gør. I må have en dejlig aften. Jeg skal ned og lave pandekager nu. Vi skal nemlig have en usund aftensmad, men det går nu nok en gang i mellem.

7 kommentarer:

  1. Shit, virkelig fantastiske billeder!
    Wow, lyder som om det bliver en hård uge! God weekend :-)

    Clara / blaaaura.dk

    SvarSlet
  2. tusind tak i tre!
    og god weekend til jer!

    SvarSlet
  3. SÅ smukke billeder! Tak for god inspiration!

    Vi er to piger der lige har startet en ny blog. Layoutet er i orden, indlæggende lige vel. Kig MEGET gerne forbi: http://dessabec.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Er du gal hvor er de flotte!

    SvarSlet