emma

26. marts 2012

answers part two

her er anden og sidste del af spørgerunden, der handler om mere personlige ting. forresten skal i nok ikke regne med at høre mere fra mig før fredag, da jeg lige nu sidder midt i en SRO-opgave og andre afleveringer og lektier. men vi skrives, når jeg får påskeferie på fredag. glæder mig helt utroligt meget og håber, at denne her uge går lynhurtigt. vi skrives på den anden side af SRO-opgaven!

- hvad er dit absolutte drømmejob?
hm, den er svær. jeg ved det faktisk ikke. måske fotograf.

- hvor ser du dig selv om ti år?
så er jeg 27 år. så er jeg nok i gang eller færdig med en uddannelse og har arbejde.

- hvordan vil du beskrive din stil?
enkel og klassisk med et strejf af vintage.

- hvad er dit yndlings tøjmærke?
må nok sige chanel. klassisk, enkelt og tidsløst.

- hvor høj er du?
1,78 m, tror jeg.

- te eller kaffe?
te, kan ikke lide kaffe.

- hvad stod der i din sidste sms?
"det var ærgerligt, men god bedring!" til min veninde, der desværre var syg.

- hvor var du dig for 5 timer siden?
der sad jeg midt i en kemitime på skolen og var i gang med at lave nogle kemiopgaver.

- ønske destination at rejse til i verden?
new york!

- har du nogen forbier?
hader edderkopper og kan ikke lide mørke. ved ikke, om man kan kalde dem forbier, men det er i hvert fald dårlige ting.

- hvor mange lande har du været i?
pyha, det har jeg altså slet ikke tal på.

- hvilke lande har du været i?
jeg har været i frankrig, england, sverige, italien, spanien, tunesien og sikkert flere, som jeg ikke kan huske.

- en ting de fleste ikke ved om dig?
jeg kan ikke så godt lide mørke.

- hvor mange sprog, kan du sige 'jeg elsker dig' på?
dansk, fransk, engelsk og svensk.

- nummer et, du savler over, i verden?
sam way især i tommy hilfiger reklamerne ♥ 

- hvilket sengetøj sover du i?
helt hvidt sengetøj, som jeg faktisk ikke ved, hvor er fra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar