emma

emma

13. februar 2012

"winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat."

billederne er fra i går, hvor min mor og jeg gik en lang tud i skoven og ned til søen. og jeg fik taget en masse billeder.
i dag er det min første feriedag. jeg er nemlig så heldig at have vinterferie, som så mange andre. jeg har virkelig trængt til nogle fridage, hvor jeg ikke skal lave noget som helst. jeg har ingen planer for ferien. jeg skal bare slappe fuldstændig af og måske lave nogle afleveringer. hvem ved. det er ferie.

11 kommentarer:

  1. Hvad hedder den skrift du bruger i dit header?
    - Trine
    www.trinelikesfashion.blogsot.com

    SvarSlet
  2. Smukke billeder! Hvor er du heldig du har ferie, jeg må vente til på fredag desværre. Bor du forresten i Sorø, eller ligner det bare den by? :)

    SvarSlet
  3. Smukke billeder der unægteligt ligner Sorø sø? :-)

    SvarSlet
  4. trine: den hedder trebuchet :)

    signe: tak! ja, det er noget så skønt. jeps, jeg bor i sorø :)

    johanna: tusind tak!

    anonym: mange tak - og det er det!

    SvarSlet
  5. Mange tak smukke Emma Emilie :)

    SvarSlet
  6. Super fed blog du har! Jeg følger den nu som fast læser.

    Knus!
    http://rosamarieb.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. trine: det var så lidt :)

    rosa: tusind tak!

    SvarSlet
  8. Men i dit header? Hvilken skrift er det der for jeg kan ikke finde den inde på nogle hjemmesider. Der ser den helt anderledes ud.

    SvarSlet
  9. lola: thank you!

    trine: jeg kan desværre ikke huske, hvad den hedder :)

    SvarSlet