emma

emma

19. februar 2012

winter holiday

 jeg har gået ture i skoven med min mor..
 jeg har bagt og spist meget kage..
 jeg har samlet et puslespil på 3000 brikker sammen med min familie..
og det har regnet.

denne søndag bruger jeg på at nyde den sidste del af min vinterferie. i morgen skal jeg nemlig i skole igen, selvom jeg stadig godt kunne bruge nogle flere fridage. jeg har ingen lektier for til i morgen, hvilket er helt utroligt. det må jeg nyde. jeg har dog en aflevering til næste uge, jeg skal have lavet lidt på. men solen skinner, og fuglene synger, og det sidste, jeg gider at tænke på, er skole, så jeg tror bare den aflevering må vente lidt.
håber i har en dejlig søndag.

8 kommentarer:

  1. Flotte og stemningsfulde billeder (:

    www.joethinkstwice.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvilken/hvilke effekter bruger du i gimp til dine billeder? :-)

    SvarSlet
  3. Kunne du evt. lave en guide en dag? :-)

    SvarSlet
  4. Dejlige billeder fuld af stemning :D Ferien går alt for hurtig, så man må nyde den mens den er der.

    Mvh. Michelle-Marie
    asinmichelle-marie.dk/

    SvarSlet
  5. Check this out: http://ecrbl.blogspot.com/2012/02/give-away.html

    SvarSlet
  6. anonym 1: jeg ændrer i kurverne :)

    anonym 2: det kunne da godt ske :)

    michelle-marie: mange tak! lige præcis :)

    emilie: i will!

    SvarSlet
  7. Håber du vil lave en guide til hvordan du gør med billederne!!

    SvarSlet