emma

20. februar 2012

something about me vol.1

jeg hedder emma
jeg bor i sorø på sjælland
jeg er 17 ½ år
jeg er for øjeblikket utrolig træt efter den første skoledag efter ferien, men også glad. 
jeg har ikke lyst til at lave alle de afleveringer og lektier, jeg skal lave. 
jeg er god til at lave mad.


jeg kan ikke lide at cykle i skole, når der er meget glat.
jeg er meget dårlig til al form for boldspil undtagen badminton, som jeg derimod er rigtig god til. 
jeg kan lide at drømme.
jeg synger ikke så tit.
jeg elsker at tage billeder.
jeg ønsker mig de her zarah voigt øreringe.



jeg kan lide gamle kameraer.
jeg er afhængig af mit kamera.
jeg har på mig en grøn/sort ternet skovmandsskjorte og grå jeans. 
jeg drikker varm kakao med flødeskum. 
jeg hører coldplay.
jeg er bange for mørket.



jeg kan ikke forstå at universet er uendeligt.
jeg er rigtig dårlig til at synge.
jeg er opvokset i danmark.
jeg har lyst til at læse 'stolthed og fordom' på engelsk. 
jeg ville ønske at det var sommer, selvom jeg egentlig er glad for vinter. 
jeg vil gerne rejse jorden rundt.


et lille indblik i, hvem jeg er.


listen er her fra.
billederne er fra forskellige tumblrs.

14 kommentarer:

  1. Sikke et hyggeligt indlæg :D

    Mvh. Michelle-Marie
    http://www.asinmichelle-marie.dk

    SvarSlet
  2. Super fede billeder og meget inspirerende! Jeg faldt lige over din blog og hvor er den bare fin! Kig hellere end gerne forbi min blog hvis det frister, det ville i hvert fald gøre mig rigtig glad! :-)
    Karoline E.
    Karolineemilie.blogspot.com

    SvarSlet
  3. fin liste. meget norsk-fotoblog-agtig, hehe. jeg kan godt anbefale pride & prejudice, den er rigtig god. :)

    SvarSlet
  4. karolineemilie: tusind mange tak! kigger da forbi med det samme :)

    sarah: mange tak. listen er også lånt af en norsk fotoblog :)
    så må jeg hellere få læst den. jeg har set filmen, og den er rigtig god, så ville rigtig gerne i gang med at læse bogen. :)

    SvarSlet
  5. Hej. :-)
    Jeg har valgt og videregive min "blog award" til dig, - du kan læse mere om hvad du nu skal gøre inde på min blog her http://liveyourlife-gunilla.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. hej!
    mange tak! det vil jeg lige gøre så :)

    SvarSlet
  7. Åh, faldt lige over din blog. Den er virkelig inspirende! Kan jeg spørge hvad du bruger til at redigere dine billeder med, så de for det der "faldne" look?(-:

    SvarSlet
  8. tusind gange tak! jeg redigerer i gimp, hvor jeg ændrer på kurverne. for at lave billederne mere støvede "hiver" jeg den nederste del af kurven opad. håber det gav mening. :)

    SvarSlet
  9. Elsker Din blog og alle dine billeder :D

    Kan vi blive hinandens faste læsere? :D
    http://sidselhoegh.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tusind tak!
      jeg kigger da lige forbi din blog :)

      Slet
  10. Hej Emma! :D.
    Jeg er vild med dit indlæg, dine billeder m.v.. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad det er for et kamera du har og bruger? :).
    M.v.h. Liv!

    SvarSlet
  11. Hej Emma! :D.
    Jeg er vild med dit indlæg, dine billeder m.v.. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad det er for et kamera du har og bruger? :).
    M.v.h. Liv!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Liv,
      De her billeder i dette indlæg har jeg ikke selv taget, men kommer fra forskellige tumblrs.
      Hvilket kamera, jeg har, kan læses under "equipment and editing" ude i højre side lige under billedet af mig. Her står der bl.a. også, hvilket objektiv, jeg bruger :)

      Slet