emma

emma

26. februar 2012

blogaward

jeg har været så heldig at modtage en blogaward fra gunilla. jeg har fået fem spørgsmål, jeg skal svare på og derefter give blogawarden videre til fem andre blogs. her er de fem blogs, som jeg giver awarden videre til: eksponeretagnesvictoriablogby-emmasmileandsayfromage og julie hansen


1. hvorfor begyndte du at blogge?
jeg begyndte at blogge i september 2010 og på det tidspunkt var min blog en modeblog. jeg var meget interesseret i mode og havde drømme om at blive noget inden for modebranchen. men min blog udviklede sig, og jeg blev meget mere fotointeresseret. jeg fik mit spejlrefleks og siden da, har min blog primært været en fotoblog. 


2. hvilke blogs følger du?
jeg følger primært norske fotoblogs, som blomsterfeenhannahelene kristiansen og ragnhild utne. derudover følger jeg også en del modeblogs og madblogs. 


3. hvad er din yndlingsfarve?
den er svær. jeg har en ny ynglingsfarve alt efter, hvordan mit humør er. jeg er glad for himmelblå, men også for sort. 


4. hvad er din favoritfilm?
der er utrolig mange. satc, the holiday, the notebook, harry potter, stolthed og fordom og becoming jane. og desuden elsker jeg titanic. 


5. hvilke lande og hvilke byer drømmer du om at besøge?
jeg skal til paris og sydfrankrig til sommer. jeg har været i paris en gang før, men jeg glæder mig til at besøge byen igen. jeg har også drømt om at komme til sydfrankrig, så nu går mit ønske i opfyldelse. jeg drømmer om at besøge new york, los angeles og canada

3 kommentarer:

  1. Man skal have under 100 læsere for at kunne modtage en blog award? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. det vidste jeg ikke, men jeg modtog en blogaward, og jeg har over 100 læsere :)

      Slet
  2. Hey Emma!
    Tak for din award! Den er jeg glad for! :-)

    xxxx,
    Julie.

    SvarSlet