emma

emma

12. februar 2012

"birthdays are good for you. statistics show that the people who have the most live the longest."

i går havde min lillebror fødselsdag, så derfor skulle han jo fejres. vi hyggede os med varm kakao med flødeskum, lagkage og spillede spil. ligesom vi næsten altid gør på fødselsdage, men det gør dem nu ikke mindre hyggelige.
forresten er jeg simpelthen så glad. i går var der hele to fine blogs, der anbefalede min blog. tusind tak og hjertelig velkommen til alle de nye læsere, der er kommet til.
p.s. jeg elsker citatet i overskriften.

14 kommentarer:

  1. sød (og ret sjov) overskrift og fine billeder. tillykke med broderen! :-)

    SvarSlet
  2. ja, er den ikke? tusind tak!

    SvarSlet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud (:

    Kig gerne forbi (:
    www.joethinkstwice.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Så fine billeder! Tillykke med din bror ;)

    SvarSlet
  5. Fine billider, sidder og får mundvand ;)

    Hvis du har lyst kan du tage et kig forbi min blog//

    Heltutroligt.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Super fine billeder - og det ser super hyggeligt ud ;-)

    Knus Anna
    annalock.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Tillykke med din bror! Er lige blevet fast læser.

    Knuss

    SvarSlet
  8. Mm, hvor er det lækkert ud!

    Clara / blaaaura.dk

    SvarSlet
  9. Åhh der er intet som fødselsdagshygge og da slet ikke når det også betyder LAGKAGE :D
    Ser selv frem til min fødselsdag på lørdag :D

    Mvh. Michelle-Marie
    http://www.asinmichelle-marie.dk/

    SvarSlet
  10. lige præcis! tillykke med på lørdag så. jeg må desværre vente til september :)

    SvarSlet