emma

18. januar 2012

"life is like a coin. you can spend it any way you wish, but you can only spend it once."

jeg har ikke lavet andet end at være i skole og lave lektier og afleveringer de sidste tre dage. og jeg har stadig en fremlæggelse, to afleveringer og en masse lektier tilbage. jeg glæder mig bare til weekend. min computer er blevet sendt til reperation, så jeg må låne min mors, indtil den kommer tilbage igen. hvilket ikke sker før om to-tre uger, og det er meget lang tid at skulle undvære den. både til skolen, men også til andet. jeg kan ikke redigere billeder, da min mors computer ikke har det program, jeg bruger, men håber lidt at få lov til at downloade det. kan nemlig ikke undvære det i to-tre uger. billederne i dette indlæg er derfor nogle gamle, jeg lige nåede at redigere, inden min computer blev sendt af sted. savner den allerede, selvom den kun blev sendt af sted i mandags.

5 kommentarer:

  1. Rigtig fine billeder! Oh skole.. den tager så meget af ens tid.

    /Celine
    www.celinekj.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvordan og hvilket program redigere du billeder med?

    SvarSlet
  3. celine: tak! den tager rigtig meget af ens tid.

    camilla: jeg bruger Gimp, og jeg ændrer på kurverne i dette program.

    SvarSlet
  4. Ok, tak.

    Du tager de fineste billeder!

    SvarSlet