emma

emma

4. januar 2012

...

Photobucket


sidder og laver lektier. ferien er lige slut, men jeg har stadig brug for at slappe af. jeg sidder allerede nu og ikke orker mere. kl. er 22:06 og jeg burde egentlig gå i seng, fordi jeg er noget så træt efter den første skoledag, der varede fra 8 til 3. jeg har bare stadig lektier, der skal laves. skal læse lidt mere psykologi og tage noter og læse lidt fysik. det er ikke så slemt, men jeg kan ikke tage mig sammen til det. jeg burde ikke klage. der er så mange, der ikke får en uddannelse og her sidder jeg og klager over lidt lektier. men er bare så træt. halvdelen af gymnasiet er nu gået og jeg føler, at det er gået alt alt for stærkt. der er allerede gået halvdelen af 2.g. det er snart tid til eksamener og årsprøver. nu må jeg få læst og så i seng. nu. jeg burde have lavet dem tidligere i dag. det var jo trods alt ikke særligt mange lektier. nu læser jeg. det skal jeg. 
godnat. 

6 kommentarer:

  1. Rigtig fin og inspirerende blog, jeg er fast læser hos dig, det ville være dejligt hvis du ville kigge forbi min, måske blive fast læser. Who knows!
    Kan se på nogle af de nedenstående billeder at du har fået en EOS læbepomade, ved du hvor man kan få den? Vil nemlig rigtig gerne være ejer af sådan en, har hørt at de skulle være enorm gode? Du må meget gerne svare på denne kommentar, i en kommentar på min blog. Så kan jeg bedre finde ud af det. :-)

    Hugs.
    Annesophienielsen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. tusinde tak! har svaret i en kommentar på din blog :)

    SvarSlet
  3. Hej søde!
    Din blog er bare super fed, og hvor er det bare nogle fine billeder du tager!

    Knus Maria http://wardrobebyfashionistas.blogspot.com/

    - Kig gerne forbi, jeg vil hellere end gerne følges! :-)

    SvarSlet
  4. Tusind tak!
    Kigger da lige forbi :)

    SvarSlet
  5. Tusind tak for kommentaren på min blog! Det er nogle sindsyge flotte billeder !!!! Jeg elsker din redigering, er det photoshop? Følger nu din blog, følg gerne min :-)
    http://marierodkjersfotoblog.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Tusind tak! Jeg bruger Gimp :)

    SvarSlet